Onderhoud colocatieswitch BIT-2C

Onderhoud colocatieswitch BIT-2C

09-03-2017 00:00:00 - 09-03-2017 00:30:00

Op donderdag 9 maart a.s. zullen wij van 0.00 tot 2.00 uur onderhoud uitvoeren aan een colocatieswitch in BIT-2C. Tijdens dit onderhoud zal een blade waar klanten op aangesloten zijn een reset krijgen, waardoor de verbindingen van de aangesloten klanten naar verwachting maximaal enkele minuten onderbroken worden.

De reset van deze blade is nodig omdat er een storing is aan de zelfdiagnostiek van deze blade. Zelfdiagnostiek wordt gebruikt om storingen op blades te detecteren. Het niet functioneren hiervan heeft geen impact op het functioneren van de blades op dit moment, maar maakt het wel moeilijker om eventuele problemen te detecteren.

Wij willen u erop wijzen dat niet alleen klanten in BIT-2C aangesloten zijn op deze blade. Er zijn ook klanten met apparatuur in BIT-2A en BIT-2B waarvan één aansluiting uit een redundante set naar de switch in BIT-2C loopt. U kunt bepalen of uw aansluiting onderbroken wordt door te controleren of op uw factuur een uplink naar 'GigabitEthernet4/<nummer>@rbfs1.bit-2c' vermeld staat. U kunt uw factuur terugvinden in de Klantenportal.

Heeft u vragen of opmerkingen naar aanleiding van dit bericht? Neemt u dan contact op met onze afdeling Customer Care, via e-mail: support@bit.nl of via telefoon: +31 (0)318 648 688.


Update geplaatst op 09-03-2017, 00:10
Dit onderhoud is succesvol en met een downtime van +/- 30 seconden uitgevoerd.