Datacenters, netwerk, managed hosting en cloud

Storing BIT netwerk

28-04-2017 17:33:25 - 28-04-2017 18:35:00
Status: opgelost

Rond 17.28 uur is er een storing in ons netwerk ontstaan. Onze engineers zijn bezig met het achterhalen van oorzaak en impact. Zodra meer bekend, melden we dat op onze site.


Update geplaatst op 28-04-2017, 17.46
Vanaf ~17.37 is het netwerk weer bereikbaar geworden.


Update geplaatst op 28-04-2017, 17.50
Er is nog impact voor VLAN's tussen Ede en Amsterdam die in BIT-2A uitkomen.


Update geplaatst op 28-04-2017, 18.06
De VLAN's worden nu weer terug gebracht.


Update geplaatst op 28-04-2017, 18.19
Alle VLAN's zijn weer beschikbaar.


Update geplaatst op 28-04-2017, 18.23
De storing is veroorzaakt door een storing aan een core-switch. Onze engineers zullen hier nader onderzoek naar verrichten en zodra daar meer over bekend is, wordt dat gemeld op onze site.
Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via +31 (0)318 648 688 of via support@bit.nl.


Update geplaatst op 01-05-2017, 17.36
De RFO voor het netwerk incident van 28 april 2017 is hier beschikbaar. Mocht u naar aanleiding van deze RFO vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met onze afdeling customer care via 0318-648688 of support@bit.nl.