Incidenten - Storing BIT netwerk

28-04-2017 17:33:25

Status: opgelost

Rond 17.28 uur is er een storing in ons netwerk ontstaan. Onze engineers zijn bezig met het achterhalen van oorzaak en impact. Zodra meer bekend, melden we dat op onze site.


Update geplaatst op 28-04-2017, 17.46 uur
Vanaf 17.37 is het netwerk weer bereikbaar geworden.


Update geplaatst op 28-04-2017, 17.50 uur
Er is nog impact voor VLAN's tussen Ede en Amsterdam die in BIT-2A uitkomen.


Update geplaatst op 28-04-2017, 18.06 uur
De VLAN's worden nu weer terug gebracht.


Update geplaatst op 28-04-2017, 18.19 uur
Alle VLAN's zijn weer beschikbaar.


Update geplaatst op 28-04-2017, 18.23 uur
De storing is veroorzaakt door een storing aan een core-switch. Onze engineers zullen hier nader onderzoek naar verrichten en zodra daar meer over bekend is, wordt dat gemeld op onze site.
Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via +31 (0)318 648 688 of via support@bit.nl.


Update geplaatst op 01-05-2017, 17.36
De RFO voor het netwerkincident van 28 april 2017 is hier beschikbaar. Mocht u naar aanleiding van deze RFO vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met onze afdeling Customer care via (0)318 648 688 of support@bit.nl.

Deel deze pagina op

De meest recente incidenten: