Stroomonderbreking BIT-2C

Stroomonderbreking BIT-2C

12-06-2018 09:03:56 - 13-06-2018 01:54:59
Status: opgelost

Tijdens de halfjaarlijkse black building test is datacenter BIT-2C spanningsloos geworden. Op dit moment wordt weer teruggeschakeld naar netspanning om het datacenter weer zo spoedig mogelijk weer online te krijgen.

Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via +31 (0)318 648 688 of via support@bit.nl.
Update placed at 09.15

De UPS-en in de serverruimte zijn in bypass gezet, hierdoor is er weer stroom beschikbaar. Apparatuur die niet opstart wordt door medewerkers van BIT ingeschakeld.
Update geplaatst om 09.23

De leverancier van de UPS-en is onderweg om onderzoek te doen naar de UPS-en. Alle apparauur wordt weer ingeschakeld. Mocht uw apparatuur ingeschakeld moeten worden neemt u dan contact met ons op.
Update geplaatst om 09.37

Rond 11.00 uur wordt de leverancier op locatie verwacht. Mocht uw apparatuur ingeschakeld moeten worden of anderzins aandacht nodig hebben, neemt u dan contact met ons op op 0318-648688.
Update geplaatst om 10.09

Mocht uw apparatuur nog niet beschikbaar zijn neemt u dan contact op ons op als u rechtstreeks klant bent bij BIT. In andere gevallen neemt u contact op met de hoster van uw apparatuur.
Update geplaatst om 10.41

De leverancier van de UPS'en wordt om 11.15 uur verwacht. Mocht uw apparatuur ingeschakeld moeten worden of anderzins aandacht nodig hebben, neemt u dan contact met ons op op 0318-648688.
Update geplaatst om 11.27

De leverancier van de UPS'en is gearriveerd en samen wordt onderzocht wat de oorzaak van de storing is geweest. Uiteraard volgt er een RFO over dit incident zodra voldoende bekend is over oorzaak. Die RFO zal op onze website gepubliceerd worden.
Update geplaatst om 16.56

De individuele batterijen van de UPS'en zijn gecontroleerd en we hebben besloten om een aantal van de batterijen te vervangen voordat de UPS'en uit bypass modus gehaald worden. Er is nog geen planning hiervoor beschikbaar, zodra dat wel het geval is updaten we deze incidentmelding.
Update geplaatst om 17.33

De vervangende batterijen zijn gearriveerd.
Update geplaatst om 23.11

De nieuwe batterijen zijn geplaatst en worden momenteel gemonteerd.
Update geplaatst op 13-06-2018 om 01.52

De batterijsets van beide UPS'en zijn uitgebreid getest en daarna terug in bedrijf genomen. Aan het einde van de middag zal de RFO over dit incident gepubliceerd worden.

Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via 0318 648 688 of via support@bit.nl.
Update geplaatst op 13-06-2018 om 17.45

De RFO over dit incident is beschikbaar en kan gedownload worden via deze link.