- 05-02-24VDC en VM beheeromgeving kortstondig offline (opgelost)
- 11-10-23Onderbreking BIT-HOST4
- 17-09-23Verstoring CephFS storage
- 26-07-23Storing loadbalancer
- 04-07-23Een van de shared mysql servers tijdelijk onbereikbaar
- 13-04-23Kortstondige beperkte verhoging temperatuur serverruimtes
- 06-04-23Korte onderbreking webmail.bit.nl
- 01-03-23Netwerkonderbreking leaf-sw5.bit-2a
- 22-02-23Storing email platform
- 21-02-23IMAP email dienst verstoord
Netwerkonderbreking
27-02-2019 14:49:43
- 27-02-2019 16:07:00
Status:
opgelost
Om 14.42 uur is er een korte onderbreking op ons netwerk geweest. De oorzaak en impact ervan worden op dit moment onderzocht.
Update geplaatst op 27-02-2019, 15.04
De storing werd veroorzaakt door een crash van de forwarding-engine op switch "leaf-sw1.bit-2b". De switch heeft zichzelf herstart en na het herstarten waren alle services weer beschikbaar. Klanten met een verbinding op deze switch hebben een onderbreking van enkele minuten bemerkt. Het incident zal verder worden onderzocht samen met onze leverancier.
Update geplaatst op 27-02-2019, 16.03
Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via +31 (0)318 648 688 of via support@bit.nl.
Update geplaatst op 27-02-2019, 15.04
De storing werd veroorzaakt door een crash van de forwarding-engine op switch "leaf-sw1.bit-2b". De switch heeft zichzelf herstart en na het herstarten waren alle services weer beschikbaar. Klanten met een verbinding op deze switch hebben een onderbreking van enkele minuten bemerkt. Het incident zal verder worden onderzocht samen met onze leverancier.
Update geplaatst op 27-02-2019, 16.03
Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via +31 (0)318 648 688 of via support@bit.nl.