- 05-02-24VDC en VM beheeromgeving kortstondig offline (opgelost)
- 11-10-23Onderbreking BIT-HOST4
- 17-09-23Verstoring CephFS storage
- 26-07-23Storing loadbalancer
- 04-07-23Een van de shared mysql servers tijdelijk onbereikbaar
- 13-04-23Kortstondige beperkte verhoging temperatuur serverruimtes
- 06-04-23Korte onderbreking webmail.bit.nl
- 01-03-23Netwerkonderbreking leaf-sw5.bit-2a
- 22-02-23Storing email platform
- 21-02-23IMAP email dienst verstoord
Beperkte beschikbaarheid switches BIT-2D
13-12-2019 17:13:23
- 13-12-2019 18:35:00
Status:
opgelost
Sinds ~17.00 uur zien wij problemen op onze switches in BIT-2D. Sommige poorten op deze switches vertonen op sommige momenten problemen met de bereikbaarheid ervan. Onze engineers doen in overleg met de fabrikant van de switches onderzoek naar het probleem.
Volg de incidentmelding op onze website voor updates inzake dit incident.
Update geplaatst om 17.30 uur
In overleg met de fabrikant wordt de firmware van de switches gedowngrade. Deze werkzaamheden zullen één voor één op de redundante set van switches uitgevoerd worden. Voor klanten met redundante uplinks betekent dat zij, als er geen onvoorziene omstandigheden zijn, geen downtime als gevolg van die downgrades zullen ervaren. Voor klanten met enkelvoudige uplinks betekent dit helaas wel downtime van 15 minuten. Aangezien een aantal poorten op de switches op dit moment niet betrouwbaar zijn zullen deze werkzaamheden om 17.45 uur al uitgevoerd worden.
Update geplaatst om 18.15 uur
De eerste switch is gedowngrade en is zonder problemen opgekomen. De downgrade van de tweede switch loopt nu.
Update geplaatst om 18.30 uur
De tweede switch is ook gedowngrade en zonder problemen opgestart. Beide switches zijn weer in normale productie. Logs van de switches zijn verzameld en worden samen met de fabrikant geanalyseerd.
Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via +31 318 648 688 of via support@bit.nl.
Volg de incidentmelding op onze website voor updates inzake dit incident.
Update geplaatst om 17.30 uur
In overleg met de fabrikant wordt de firmware van de switches gedowngrade. Deze werkzaamheden zullen één voor één op de redundante set van switches uitgevoerd worden. Voor klanten met redundante uplinks betekent dat zij, als er geen onvoorziene omstandigheden zijn, geen downtime als gevolg van die downgrades zullen ervaren. Voor klanten met enkelvoudige uplinks betekent dit helaas wel downtime van 15 minuten. Aangezien een aantal poorten op de switches op dit moment niet betrouwbaar zijn zullen deze werkzaamheden om 17.45 uur al uitgevoerd worden.
Update geplaatst om 18.15 uur
De eerste switch is gedowngrade en is zonder problemen opgekomen. De downgrade van de tweede switch loopt nu.
Update geplaatst om 18.30 uur
De tweede switch is ook gedowngrade en zonder problemen opgestart. Beide switches zijn weer in normale productie. Logs van de switches zijn verzameld en worden samen met de fabrikant geanalyseerd.
Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via +31 318 648 688 of via support@bit.nl.