- 22-01-21Avondklok: Datacenters 24/7 bereikbaar en remote hands en brains mogelijk
- 30-11-20Mond- en neusmasker vanaf 1 december bij BIT verplicht
- 08-10-20Dringend advies dragen van mond- en neusmasker binnen de datacenters van BIT
- 03-09-20Dashboards voor load balancing en Jitsi beschikbaar in klantenportal
- 14-08-20Uitmarkt Ede | Online op vrijdag 28 augustus
- 11-08-20SLA Addendum Colocatie BIT-1 en BIT-2 gewijzigd
- 04-08-20BIT ondertekent intentieverklaring
- 30-06-20Aangepaste richtlijnen bij bezoek aan BIT
- 15-06-20Uw bijeenkomst of event organiseren in BIT-MeetMe
- 26-05-20Uptime datacenter BIT cruciaal voor kwaliteit van diensten Missing Piece
Verstoring glasvezels Londen / Frankfurt
01-08-2020 16:01:27
- 02-08-2020 05:30:00
Status:
opgelost
Momenteel zien we onverwacht onze routers in Londen en Frankfurt down gaan. We gaan uit van een kapotte glasvezelkabel ergens in het traject van BIT naar de beide locaties en zullen een ticket bij onze leverancier aanmaken.
Netwerkverkeer kan hierdoor even hebben 'gehikt' terwijl onze routers nieuwe routes berekenden.
Update geplaatst op 01-08-2020, 17:02
We hebben nog geen inhoudelijke reactie van onze leverancier mogen ontvangen.
Update geplaatst op 01-08-2020, 20:30
De glasvezel is beschadigd en zal de komende uren worden gerepareerd
Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via +31 318 648 688 of via support@bit.nl.
Update geplaatst op 02-08-2020, 07:50
De glasvezel was beschadigd geraakt vanwege een boer die in een land aan het ploegen was. De glasvezel is inmiddels gerepareerd en weer operationeel.
Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via +31 318 648 688 of via support@bit.nl.
Netwerkverkeer kan hierdoor even hebben 'gehikt' terwijl onze routers nieuwe routes berekenden.
Update geplaatst op 01-08-2020, 17:02
We hebben nog geen inhoudelijke reactie van onze leverancier mogen ontvangen.
Update geplaatst op 01-08-2020, 20:30
De glasvezel is beschadigd en zal de komende uren worden gerepareerd
Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via +31 318 648 688 of via support@bit.nl.
Update geplaatst op 02-08-2020, 07:50
De glasvezel was beschadigd geraakt vanwege een boer die in een land aan het ploegen was. De glasvezel is inmiddels gerepareerd en weer operationeel.
Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via +31 318 648 688 of via support@bit.nl.