- 23-02-21Storing UMTS/4G/5G met vast IP
- 14-01-21Line card reset op leaf-sw3.bit-2b
- 31-12-20Overlast DDoS aanval
- 21-12-20Verstoring portal.bit.nl
- 21-11-20Switch leaf-sw4.bit-2b line card reset
- 07-10-20AMS-IX verstoringen
- 10-09-20Verminderde performance storage
- 22-08-20Statistieken in de BIT Portal niet beschikbaar
- 18-08-20BIT telefonisch niet bereikbaar
- 17-08-20portal.bit.nl niet beschikbaar
Statistieken in de BIT Portal niet beschikbaar
22-08-2020 20:06:14
- 22-08-2020 22:00:00
Status:
opgelost
Momenteel werken de statistieken in de BIT Portal niet. We zijn druk bezig dit probleem op te lossen en houden u op de hoogte.
Update geplaatst om 21.22
Voor de portal statistieken module maken wij gebruik van Influxdb, een time-series database. De database software werkt niet correct en vooralsnog is onduidelijk waar dit door veroorzaakt wordt. Er wordt nog nader onderzoek verricht door onze engineers. Behalve inzage in statistieken in de portal zijn er geen diensten getroffen door deze storing. Volg de incidentmelding op onze website voor updates inzake dit incident.
Update geplaatst om 21.55
De database server gebruikt veel geheugen en kreeg vanuit het OS niet voldoende geheugen toegewezen. Na een kernel configuratie aanpassing krijgt Influxdb wel voldoende RAM. De statistieken in de portal zijn weer beschikbaar.
Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via +31 (0)318 648 688 of via support@bit.nl.
Update geplaatst om 21.22
Voor de portal statistieken module maken wij gebruik van Influxdb, een time-series database. De database software werkt niet correct en vooralsnog is onduidelijk waar dit door veroorzaakt wordt. Er wordt nog nader onderzoek verricht door onze engineers. Behalve inzage in statistieken in de portal zijn er geen diensten getroffen door deze storing. Volg de incidentmelding op onze website voor updates inzake dit incident.
Update geplaatst om 21.55
De database server gebruikt veel geheugen en kreeg vanuit het OS niet voldoende geheugen toegewezen. Na een kernel configuratie aanpassing krijgt Influxdb wel voldoende RAM. De statistieken in de portal zijn weer beschikbaar.
Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via +31 (0)318 648 688 of via support@bit.nl.