- 23-02-21Storing UMTS/4G/5G met vast IP
- 14-01-21Line card reset op leaf-sw3.bit-2b
- 31-12-20Overlast DDoS aanval
- 21-12-20Verstoring portal.bit.nl
- 21-11-20Switch leaf-sw4.bit-2b line card reset
- 07-10-20AMS-IX verstoringen
- 10-09-20Verminderde performance storage
- 22-08-20Statistieken in de BIT Portal niet beschikbaar
- 18-08-20BIT telefonisch niet bereikbaar
- 17-08-20portal.bit.nl niet beschikbaar
AMS-IX verstoringen
07-10-2020 17:15:15
- 07-10-2020 17:30:00
Status:
opgelost
Van ~16.50 uur tot ~17.10 uur zijn er verstoringen geweest op één van onze AMS-IX poorten. Verkeer dat over die poort liep moest een aantal keer gereroute worden. Het is mogelijk dat hierdoor sessies wegvielen. AMS-IX heeft ons inmiddels bevestigd dat er problemen zijn op de locatie van betreffende poort. Voor dit moment weigeren we routes op de poort om daar mee de overlast weg te nemen. Onze engineers monitoren de connectie met AMS-IX en zullen de routes weer accepteren zodra de poort stabiel beschikbaar is.
Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via +31 (0)318 648 688 of via support@bit.nl.
Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via +31 (0)318 648 688 of via support@bit.nl.