- 14-01-21Line card reset op leaf-sw3.bit-2b
- 31-12-20Overlast DDoS aanval
- 21-12-20Verstoring portal.bit.nl
- 21-11-20Switch leaf-sw4.bit-2b line card reset
- 07-10-20AMS-IX verstoringen
- 10-09-20Verminderde performance storage
- 22-08-20Statistieken in de BIT Portal niet beschikbaar
- 18-08-20BIT telefonisch niet bereikbaar
- 17-08-20portal.bit.nl niet beschikbaar
- 14-08-20Externe internetstoring
Verstoring portal.bit.nl
21-12-2020 17:13:59
- 21-12-2020 17:35:51
Status:
opgelost
Sinds 17.02 uur is portal.bit.nl niet beschikbaar. De oorzaak van de verstoring is in onderzoek. Wijzigingen voor/aan uw diensten die u via de portal wenst door te voeren, kunnen telefonisch doorgegeven worden. Onze medewerkers zullen de wijziging doorvoeren.
Update geplaatst om 17.24 uur
Voor portal.bit.nl wordt een CI/CD server gebruikt. Die server publiceert nieuwe code op portal.bit.nl. Op de bewuste server is een fout opgetreden waardoor onjuiste code gepubliceerd is. Er wordt aan een oplossing gewerkt.
Update geplaatst om 17.33 uur
Om 17.32 uur is de portal weer beschikbaar gekomen. Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via +31 (0)318 648 688 of via support@bit.nl.
Update geplaatst om 17.24 uur
Voor portal.bit.nl wordt een CI/CD server gebruikt. Die server publiceert nieuwe code op portal.bit.nl. Op de bewuste server is een fout opgetreden waardoor onjuiste code gepubliceerd is. Er wordt aan een oplossing gewerkt.
Update geplaatst om 17.33 uur
Om 17.32 uur is de portal weer beschikbaar gekomen. Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via +31 (0)318 648 688 of via support@bit.nl.