- 14-01-21Line card reset op leaf-sw3.bit-2b
- 31-12-20Overlast DDoS aanval
- 21-12-20Verstoring portal.bit.nl
- 21-11-20Switch leaf-sw4.bit-2b line card reset
- 07-10-20AMS-IX verstoringen
- 10-09-20Verminderde performance storage
- 22-08-20Statistieken in de BIT Portal niet beschikbaar
- 18-08-20BIT telefonisch niet bereikbaar
- 17-08-20portal.bit.nl niet beschikbaar
- 14-08-20Externe internetstoring
Overlast DDoS aanval
31-12-2020 18:22:30
- 31-12-2020 18:26:42
Status:
opgelost
Een DDoS-aanval op een klant van BIT heeft om 17.57 uur voor enige overlast gezorgd. Een deel van ons netwerk was hierdoor enkele seconden minder goed bereikbaar. De aanval is kort na start succesvol afgeslagen.
Update geplaatst om 18.24 uur
Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via +31 (0)318 648 688 of via support@bit.nl.
Update geplaatst om 18.24 uur
Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via +31 (0)318 648 688 of via support@bit.nl.