- 23-02-21Storing UMTS/4G/5G met vast IP
- 14-01-21Line card reset op leaf-sw3.bit-2b
- 31-12-20Overlast DDoS aanval
- 21-12-20Verstoring portal.bit.nl
- 21-11-20Switch leaf-sw4.bit-2b line card reset
- 07-10-20AMS-IX verstoringen
- 10-09-20Verminderde performance storage
- 22-08-20Statistieken in de BIT Portal niet beschikbaar
- 18-08-20BIT telefonisch niet bereikbaar
- 17-08-20portal.bit.nl niet beschikbaar
Line card reset op leaf-sw3.bit-2b
14-01-2021 20:15:06
- 14-01-2021 20:21:31
Status:
opgelost
Omstreeks 19:30 heeft een line card op leaf-sw3.bit-2b voor onduidelijke reden zichzelf herstart. Klanten met een enkele uplink op deze switch hebben mogelijk een korte onderbrekeing in het internet verkeer gemerkt.
Na onderzoek door de engineers van BIT blijkt dat de herstart van de line card voortkwam uit een time-out in de hardware van deze switch. Na de herstart is de line card weer goed online gekomen en is de situatie weer normaal.
Update geplaatst op 14-01-2021, 20.20
Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via +31 (0)318 648 688 of via support@bit.nl.