- 23-02-21Storing UMTS/4G/5G met vast IP
- 14-01-21Line card reset op leaf-sw3.bit-2b
- 31-12-20Overlast DDoS aanval
- 21-12-20Verstoring portal.bit.nl
- 21-11-20Switch leaf-sw4.bit-2b line card reset
- 07-10-20AMS-IX verstoringen
- 10-09-20Verminderde performance storage
- 22-08-20Statistieken in de BIT Portal niet beschikbaar
- 18-08-20BIT telefonisch niet bereikbaar
- 17-08-20portal.bit.nl niet beschikbaar
Storing UMTS/4G/5G met vast IP
23-02-2021 10:44:02
- 23-02-2021 13:15:00
Status:
opgelost
Er is op dit moment een storing gaande bij Vodafone waardoor instellingen voor specifieke APN's niet meer werken in hun netwerk. Er is omstreeks 10.25 een poging gedaan door Vodafone om dit probleem op te lossen. Dit heeft echter niet geholpen. Er wordt door Vodafone verder gewerkt aan dit probleem.
Update geplaatst op 23-02-2021, 11.10
Status bij Vodafone is dat vervolgacties gepland zijn. Wij houden dit probleem in de gaten.
Update geplaatst op 23-02-2021, 12.11
Sinds 12.03 zien we weer logins voor UMTS/4G/5G met vast IP. Het probleem is echter nog niet afgemeld door Vodafone.
Update geplaatst op 23-02-2021, 13.15
Vodafone heeft bevestigd dat het probleem opgelost is. Wij zien ook succesvolle logins.
Klanten met Vast IP op UMTS/4G/5G via BIT kunnen deze dienst op dit moment niet gebruiken.
Volg de incidentmelding op onze website voor updates inzake dit incident.
Update geplaatst op 23-02-2021, 11.10
Status bij Vodafone is dat vervolgacties gepland zijn. Wij houden dit probleem in de gaten.
Update geplaatst op 23-02-2021, 12.11
Sinds 12.03 zien we weer logins voor UMTS/4G/5G met vast IP. Het probleem is echter nog niet afgemeld door Vodafone.
Update geplaatst op 23-02-2021, 13.15
Vodafone heeft bevestigd dat het probleem opgelost is. Wij zien ook succesvolle logins.
Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via +31 (0)318 648 688 of via support@bit.nl.