- 10-03-22There's always a workaround: why censorship doesn't work
- 15-04-21AVG: Dutch CIOs vs. US cloud providers
- 10-03-21Grapperhaus thinks installing a backdoor does not weaken encryption
- 12-02-21Max & BIT - Secure video calling within WordPress with Jitsi
- 03-11-20BIT provides support with ISAE 3402, ISAE 3000 and SOC 2 certifications
- 20-10-20Security monitoring at BIT
- 02-10-20Deep Dive in the BIT colocation network
- 24-07-20SMF or MMF? And what exactly is dispersion on a glass fiber?
- 01-07-20Network statistics in the BIT Portal: techniques and tools
- 17-06-20Email at BIT protected against spam and phishing by using DMARC
Wat houdt een SLA in?
28-11-2015 14:31:25
In een SLA worden diensten beschreven en de beschikbaarheid van deze diensten. Waar zit het verschil en wat houdt een SLA nu precies in? Wido Potters legt uit waar u op moet letten.
Wilt u meer weten?
Neem dan vrijblijvend contact met ons op: +31 (0)318 648 688 of sales@bit.nl