- 27-05-22Update RFO netwerk incident 17-04-2022
- 23-05-22Freedom of Information Coalition (FOIC) stapt naar de Europese rechter
- 04-05-22Drie op de tien IT-beslissers: beveiliging klantdata laat te wensen over
- 21-04-22Kwart IT-beslissers vindt aandacht voor privacy overdreven
- 19-04-22RFO Netwerk Incident 17-04-2022
- 07-04-22Locatie dataopslag niet in top drie argumenten voor keuze cloudprovider
- 09-03-22The Hague Centre for Strategic Studies migreert dataplatform naar BIT NL Cloud
- 21-02-22BIT-MeetMe weer volledig open
- 17-12-21Wij werken gewoon thuis door
- 05-11-21Mond- en neusmasker vanaf 6 november bij BIT verplicht
Wat houdt een SLA in?
28-11-2015 14:31:25
In een SLA worden diensten beschreven en de beschikbaarheid van deze diensten. Waar zit het verschil en wat houdt een SLA nu precies in? Wido Potters legt uit waar u op moet letten.
Wilt u meer weten?
Neem dan vrijblijvend contact met ons op: +31 (0)318 648 688 of sales@bit.nl