- 30-06-22Eén op de vijf IT-beslissers heeft weinig vertrouwen in databescherming en privacy in de cloud
- 27-05-22Update RFO netwerk incident 17-04-2022
- 23-05-22Freedom of Information Coalition (FOIC) stapt naar de Europese rechter
- 04-05-22Drie op de tien IT-beslissers: beveiliging klantdata laat te wensen over
- 21-04-22Kwart IT-beslissers vindt aandacht voor privacy overdreven
- 19-04-22RFO Netwerk Incident 17-04-2022
- 07-04-22Locatie dataopslag niet in top drie argumenten voor keuze cloudprovider
- 09-03-22The Hague Centre for Strategic Studies migreert dataplatform naar BIT NL Cloud
- 22-02-22Vier op de tien IT-beslissers weten niet wat cloudprovider doet aan databeveiliging
- 21-02-22BIT-MeetMe weer volledig open
BIT introduceert https://portal.bit.nl/
28-05-2013 15:19:31
De BIT portal, bereikbaar op https://portal.bit.nl/, wordt de centrale plaats voor beheer van de diensten die u bij BIT betrekt. Via deze portal heeft u inzage in al uw open en gesloten supporttickets, kunt u de bij BIT bekende contactpersonen beheren en heeft u inzage in onze facturen. Voor klanten met apparatuur in één van onze datacenters is het mogelijk om zichzelf aan te melden voor datacenterbezoek via de portal en hebben ze inzage in het stroomverbruik van hun rack(s).
De komende maanden zal de functionaliteit van de portal verder uitgebreid worden. Toegang tot de huidige en toekomstige functionaliteit in de portal is via een rechtenmodel vastgelegd. U kunt opgeven welke portalgebruiker binnen uw organisatie het beheer over deze rechten mag voeren waarbij één of meerdere rechtenbeheerders aangewezen kunnen worden. De rechtenbeheerder kan zelf instellen tot welke functionaliteit de verschillende portalgebruikers binnen uw organisatie toegang hebben. Zo kunt u bijvoorbeeld supportmedewerkers toegang geven tot supporttickets en niet tot facturen en administrateurs wel tot facturen en niet tot supporttickets.
Klanten die nog geen toegang hebben tot onze portal kunnen contact met ons opnemen.