- 02-03-21Update RFO netwerk incident 17 februari 2021
- 18-02-21RFO netwerk incident
- 17-02-21Netwerk incident - www.bit.nl niet bereikbaar
- 22-01-21Avondklok: Datacenters 24/7 bereikbaar en remote hands en brains mogelijk
- 30-11-20Mond- en neusmasker vanaf 1 december bij BIT verplicht
- 08-10-20Dringend advies dragen van mond- en neusmasker binnen de datacenters van BIT
- 03-09-20Dashboards voor load balancing en Jitsi beschikbaar in klantenportal
- 14-08-20Uitmarkt Ede | Online op vrijdag 28 augustus
- 11-08-20SLA Addendum Colocatie BIT-1 en BIT-2 gewijzigd
- 04-08-20BIT ondertekent intentieverklaring
BIT verdubbelt kosteloos de bandbreedte voor klanten
Door het grote aantal thuiswerkers vanwege het Coronavirus worden netwerken van organisaties extra belast. Om u hierin te ondersteunen stellen wij kosteloos dubbele bandbreedte beschikbaar.
Wij treffen proactief deze maatregel in verband met de grote hoeveelheid mensen die thuiswerken door het Coronavirus. Doordat er veel mensen vanuit huis werken, worden internetverbindingen zwaarder belast en loopt uw organisatie mogelijk tegen bandbreedtebeperkingen op. Een verdubbeling van de bandbreedte zorgt dat IT-applicaties die gehost worden vanuit de datacenters van BIT, zoals CRM-systemen en remote werkplekken, voor u beschikbaar zijn en blijven.
Waar technisch mogelijk verdubbelen we de bandbreedte voor klanten, in ieder geval tot 1 mei 2020. Met deze maatregel zorgen we ervoor dat er bij klantorganisaties op grote schaal remote gewerkt kan worden. Op deze manier willen we bijdragen aan het voorkomen of in ieder geval beperken van de maatschappelijke gevolgen van het Coronavirus.
Wilt u meer weten?
Wilt u meer weten over de extra bandbreedte die wij u aanbieden? Neem dan contact met ons op via sales@bit.nl of 0318 648 688.