- 30-06-22Eén op de vijf IT-beslissers heeft weinig vertrouwen in databescherming en privacy in de cloud
- 27-05-22Update RFO netwerk incident 17-04-2022
- 23-05-22Freedom of Information Coalition (FOIC) stapt naar de Europese rechter
- 04-05-22Drie op de tien IT-beslissers: beveiliging klantdata laat te wensen over
- 21-04-22Kwart IT-beslissers vindt aandacht voor privacy overdreven
- 19-04-22RFO Netwerk Incident 17-04-2022
- 07-04-22Locatie dataopslag niet in top drie argumenten voor keuze cloudprovider
- 09-03-22The Hague Centre for Strategic Studies migreert dataplatform naar BIT NL Cloud
- 22-02-22Vier op de tien IT-beslissers weten niet wat cloudprovider doet aan databeveiliging
- 21-02-22BIT-MeetMe weer volledig open
BIT verdubbelt kosteloos de bandbreedte voor klanten
Door het grote aantal thuiswerkers vanwege het Coronavirus worden netwerken van organisaties extra belast. Om u hierin te ondersteunen stellen wij kosteloos dubbele bandbreedte beschikbaar.
Wij treffen proactief deze maatregel in verband met de grote hoeveelheid mensen die thuiswerken door het Coronavirus. Doordat er veel mensen vanuit huis werken, worden internetverbindingen zwaarder belast en loopt uw organisatie mogelijk tegen bandbreedtebeperkingen op. Een verdubbeling van de bandbreedte zorgt dat IT-applicaties die gehost worden vanuit de datacenters van BIT, zoals CRM-systemen en remote werkplekken, voor u beschikbaar zijn en blijven.
Waar technisch mogelijk verdubbelen we de bandbreedte voor klanten, in ieder geval tot 1 mei 2020. Met deze maatregel zorgen we ervoor dat er bij klantorganisaties op grote schaal remote gewerkt kan worden. Op deze manier willen we bijdragen aan het voorkomen of in ieder geval beperken van de maatschappelijke gevolgen van het Coronavirus.
Wilt u meer weten?
Wilt u meer weten over de extra bandbreedte die wij u aanbieden? Neem dan contact met ons op via sales@bit.nl of 0318 648 688.