- 27-05-22Update RFO netwerk incident 17-04-2022
- 23-05-22Freedom of Information Coalition (FOIC) stapt naar de Europese rechter
- 04-05-22Drie op de tien IT-beslissers: beveiliging klantdata laat te wensen over
- 21-04-22Kwart IT-beslissers vindt aandacht voor privacy overdreven
- 19-04-22RFO Netwerk Incident 17-04-2022
- 07-04-22Locatie dataopslag niet in top drie argumenten voor keuze cloudprovider
- 09-03-22The Hague Centre for Strategic Studies migreert dataplatform naar BIT NL Cloud
- 21-02-22BIT-MeetMe weer volledig open
- 17-12-21Wij werken gewoon thuis door
- 05-11-21Mond- en neusmasker vanaf 6 november bij BIT verplicht
Statistieken in klantenportal van BIT niet beschikbaar
22-08-2020 20:06:14
- 22-08-2020 22:00:00
Status:
opgelost
Momenteel werken de statistieken in onze klantenportal niet. We zijn druk bezig dit probleem op te lossen en houden u op de hoogte.
Update geplaatst om 21.22 uur
Voor de portal statistieken module maken wij gebruik van Influxdb, een time-series database. De database software werkt niet correct en vooralsnog is onduidelijk waar dit door veroorzaakt wordt. Er wordt nog nader onderzoek verricht door onze engineers. Behalve inzage in statistieken in de portal zijn er geen diensten getroffen door deze storing. Volg de incidentmelding op onze website voor updates inzake dit incident.
Update geplaatst om 21.55 uur
De database server gebruikt veel geheugen en kreeg vanuit het OS niet voldoende geheugen toegewezen. Na een kernel configuratie aanpassing krijgt Influxdb wel voldoende RAM. De statistieken in de portal zijn weer beschikbaar.
Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via 0318 648 688 of via support@bit.nl.
Update geplaatst om 21.22 uur
Voor de portal statistieken module maken wij gebruik van Influxdb, een time-series database. De database software werkt niet correct en vooralsnog is onduidelijk waar dit door veroorzaakt wordt. Er wordt nog nader onderzoek verricht door onze engineers. Behalve inzage in statistieken in de portal zijn er geen diensten getroffen door deze storing. Volg de incidentmelding op onze website voor updates inzake dit incident.
Update geplaatst om 21.55 uur
De database server gebruikt veel geheugen en kreeg vanuit het OS niet voldoende geheugen toegewezen. Na een kernel configuratie aanpassing krijgt Influxdb wel voldoende RAM. De statistieken in de portal zijn weer beschikbaar.
Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via 0318 648 688 of via support@bit.nl.