- 01-04-25BIT as a Service
- 26-03-25Internetproviders verliezen rechtszaak over blokkeren websites
- 19-02-25BIT introduceert server-side e-mailfiltering met Sieve
- 06-02-25Shared hosting wordt opgefrist
- 28-11-24ECOFED uitgeroepen tot publieksfavoriet bij Computable Awards
- 21-11-24Een goede cloud heeft een kundige dirigent nodig
- 17-10-24ECOFED wint ICT Innovatieprijs Regio Foodvalley 2024
- 01-08-24BIT geeft kaarten weg voor F1 in Zandvoort
- 24-04-24Status.bit.nl in nieuw jasje!
- 12-04-24Nieuw bij BIT: GPU hosting
Line card reset op leaf-sw6.bit-2a
30-05-2021 17:22:45
- 30-05-2021 17:27:45
Status:
opgelost
Omstreeks 17.22 uur heeft een line card op leaf-sw6.bit-2a zichzelf herstart. Klanten met een enkele uplink op deze switch kunnen hierdoor mogelijk een korte onderbreking in het internet verkeer hebben ervaren. Vanaf 17.27 uur was de line card weer volledig operationeel.
Na onderzoek door de engineers van BIT blijkt dat de herstart is gekomen omdat de line card een error detecteerde. Na de herstart is de line card weer goed online gekomen en is de situatie weer normaal.
Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via 0318 648 688 of via support@bit.nl.
Na onderzoek door de engineers van BIT blijkt dat de herstart is gekomen omdat de line card een error detecteerde. Na de herstart is de line card weer goed online gekomen en is de situatie weer normaal.
Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via 0318 648 688 of via support@bit.nl.