- 27-05-22Update RFO netwerk incident 17-04-2022
- 23-05-22Freedom of Information Coalition (FOIC) stapt naar de Europese rechter
- 04-05-22Drie op de tien IT-beslissers: beveiliging klantdata laat te wensen over
- 21-04-22Kwart IT-beslissers vindt aandacht voor privacy overdreven
- 19-04-22RFO Netwerk Incident 17-04-2022
- 07-04-22Locatie dataopslag niet in top drie argumenten voor keuze cloudprovider
- 09-03-22The Hague Centre for Strategic Studies migreert dataplatform naar BIT NL Cloud
- 21-02-22BIT-MeetMe weer volledig open
- 17-12-21Wij werken gewoon thuis door
- 05-11-21Mond- en neusmasker vanaf 6 november bij BIT verplicht
Line card reset op leaf-sw6.bit-2a
30-05-2021 17:22:45
- 30-05-2021 17:27:45
Status:
opgelost
Omstreeks 17.22 uur heeft een line card op leaf-sw6.bit-2a zichzelf herstart. Klanten met een enkele uplink op deze switch kunnen hierdoor mogelijk een korte onderbreking in het internet verkeer hebben ervaren. Vanaf 17.27 uur was de line card weer volledig operationeel.
Na onderzoek door de engineers van BIT blijkt dat de herstart is gekomen omdat de line card een error detecteerde. Na de herstart is de line card weer goed online gekomen en is de situatie weer normaal.
Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via 0318 648 688 of via support@bit.nl.
Na onderzoek door de engineers van BIT blijkt dat de herstart is gekomen omdat de line card een error detecteerde. Na de herstart is de line card weer goed online gekomen en is de situatie weer normaal.
Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via 0318 648 688 of via support@bit.nl.