- 27-05-22Update RFO netwerk incident 17-04-2022
- 23-05-22Freedom of Information Coalition (FOIC) stapt naar de Europese rechter
- 04-05-22Drie op de tien IT-beslissers: beveiliging klantdata laat te wensen over
- 21-04-22Kwart IT-beslissers vindt aandacht voor privacy overdreven
- 19-04-22RFO Netwerk Incident 17-04-2022
- 07-04-22Locatie dataopslag niet in top drie argumenten voor keuze cloudprovider
- 09-03-22The Hague Centre for Strategic Studies migreert dataplatform naar BIT NL Cloud
- 21-02-22BIT-MeetMe weer volledig open
- 17-12-21Wij werken gewoon thuis door
- 05-11-21Mond- en neusmasker vanaf 6 november bij BIT verplicht
Onderbreking op leaf-sw6.bit-2a en leaf-sw8.bit-2a
01-06-2021 05:28:39
- 01-06-2021 05:46:39
Status:
opgelost
Omstreeks 05.05 uur heeft zich een onderbreking voorgedaan op leaf-sw6.bit-2a en leaf-sw8.bit-2a. Klanten met een enkele uplink op deze switches kunnen hierdoor mogelijk een korte
onderbreking in het internet verkeer hebben ervaren. Vanaf 05.11 uur waren de poorten weer beschikbaar. Onze engineers hebben de oorzaak verder in onderzoek.
Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via 0318 648 688 of via support@bit.nl
onderbreking in het internet verkeer hebben ervaren. Vanaf 05.11 uur waren de poorten weer beschikbaar. Onze engineers hebben de oorzaak verder in onderzoek.
Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via 0318 648 688 of via support@bit.nl