- 22-05-23BIT koopt energie in op dagmarkt en realiseert zo gunstige prijs
- 17-05-23Verbeter de wereld, begin met een carport
- 20-04-23RFO incident 14-04-2023
- 15-04-23Storage incident vrijdag 14 april, gepubliceerd op www.bit.org
- 30-03-23BIT één van de drie test-clouds in Structura-X project
- 22-03-23Just Enter IT: Word jij onze nieuwe Support Engineer?
- 17-03-23BIT-2A upgrade: Nieuwe koelmachines
- 30-12-22Wijziging stroomtarieven en portal updates
- 25-11-22BIT Friday
- 21-09-22BIT levert restwarmte aan Warmtebedrijf Ede
Netwerkstoring in onderzoek
11-10-2021 04:37:22
- 11-10-2021 08:15:00
Status:
opgelost
Omstreeks 3.32 uur heeft zich een storing voorgedaan in het netwerk.
Onze engineers hebben het probleem in onderzoek. De problemen lijken zich vooralsnog te bevinden rondom apparatuur in BIT-2D.
Update geplaatst om 5.37 uur
Onze engineers hebben de case met prioriteit bij de vendor van de switches gelegd en zijn nu met hen in overleg.
Update geplaatst om 8.06 uur
De verstoringen op ons netwerk beperkten zich tot één paar leaf switches. Inmiddels is de verstoring geïsoleerd tot één klant. Andere klanten met uplinks op deze switches ondervinden sinds 7.32 uur geen problemen meer.
Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via 0318 648 688 of via support@bit.nl.
Onze engineers hebben het probleem in onderzoek. De problemen lijken zich vooralsnog te bevinden rondom apparatuur in BIT-2D.
Update geplaatst om 5.37 uur
Onze engineers hebben de case met prioriteit bij de vendor van de switches gelegd en zijn nu met hen in overleg.
Update geplaatst om 8.06 uur
De verstoringen op ons netwerk beperkten zich tot één paar leaf switches. Inmiddels is de verstoring geïsoleerd tot één klant. Andere klanten met uplinks op deze switches ondervinden sinds 7.32 uur geen problemen meer.
Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via 0318 648 688 of via support@bit.nl.