- 27-05-22Update RFO netwerk incident 17-04-2022
- 23-05-22Freedom of Information Coalition (FOIC) stapt naar de Europese rechter
- 04-05-22Drie op de tien IT-beslissers: beveiliging klantdata laat te wensen over
- 21-04-22Kwart IT-beslissers vindt aandacht voor privacy overdreven
- 19-04-22RFO Netwerk Incident 17-04-2022
- 07-04-22Locatie dataopslag niet in top drie argumenten voor keuze cloudprovider
- 09-03-22The Hague Centre for Strategic Studies migreert dataplatform naar BIT NL Cloud
- 21-02-22BIT-MeetMe weer volledig open
- 17-12-21Wij werken gewoon thuis door
- 05-11-21Mond- en neusmasker vanaf 6 november bij BIT verplicht
Netwerkstoring in onderzoek
11-10-2021 04:37:22
- 11-10-2021 08:15:00
Status:
opgelost
Omstreeks 3.32 uur heeft zich een storing voorgedaan in het netwerk.
Onze engineers hebben het probleem in onderzoek. De problemen lijken zich vooralsnog te bevinden rondom apparatuur in BIT-2D.
Update geplaatst om 5.37 uur
Onze engineers hebben de case met prioriteit bij de vendor van de switches gelegd en zijn nu met hen in overleg.
Update geplaatst om 8.06 uur
De verstoringen op ons netwerk beperkten zich tot één paar leaf switches. Inmiddels is de verstoring geïsoleerd tot één klant. Andere klanten met uplinks op deze switches ondervinden sinds 7.32 uur geen problemen meer.
Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via 0318 648 688 of via support@bit.nl.
Onze engineers hebben het probleem in onderzoek. De problemen lijken zich vooralsnog te bevinden rondom apparatuur in BIT-2D.
Update geplaatst om 5.37 uur
Onze engineers hebben de case met prioriteit bij de vendor van de switches gelegd en zijn nu met hen in overleg.
Update geplaatst om 8.06 uur
De verstoringen op ons netwerk beperkten zich tot één paar leaf switches. Inmiddels is de verstoring geïsoleerd tot één klant. Andere klanten met uplinks op deze switches ondervinden sinds 7.32 uur geen problemen meer.
Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via 0318 648 688 of via support@bit.nl.