- 27-05-22Update RFO netwerk incident 17-04-2022
- 23-05-22Freedom of Information Coalition (FOIC) stapt naar de Europese rechter
- 04-05-22Drie op de tien IT-beslissers: beveiliging klantdata laat te wensen over
- 21-04-22Kwart IT-beslissers vindt aandacht voor privacy overdreven
- 19-04-22RFO Netwerk Incident 17-04-2022
- 07-04-22Locatie dataopslag niet in top drie argumenten voor keuze cloudprovider
- 09-03-22The Hague Centre for Strategic Studies migreert dataplatform naar BIT NL Cloud
- 21-02-22BIT-MeetMe weer volledig open
- 17-12-21Wij werken gewoon thuis door
- 05-11-21Mond- en neusmasker vanaf 6 november bij BIT verplicht
Storing UMTS
23-11-2021 01:29:09
- 23-11-2021 01:46:00
Status:
opgelost
Om +/- 0.50 is er een storing opgetreden met de interconnectie tussen BIT en Vodafone, waardoor gebruikers van het BIT APN op dit moment geen werkende internetverbinding hebben. De oorzaak is momenteel in onderzoek.
Update geplaatst op 23-11-2021, 01.59 uur
Om 1.46 uur is de interconnectie tussen BIT en Vodafone weer online gekomen en operationeel. Waardoor de interconnectie offline is gegaan zullen we verder laten onderzoeken door Vodafone.
Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via +31 (0)318 648 688 of via support@bit.nl.
Update geplaatst op 23-11-2021, 01.59 uur
Om 1.46 uur is de interconnectie tussen BIT en Vodafone weer online gekomen en operationeel. Waardoor de interconnectie offline is gegaan zullen we verder laten onderzoeken door Vodafone.
Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via +31 (0)318 648 688 of via support@bit.nl.