- 27-05-22Update RFO netwerk incident 17-04-2022
- 23-05-22Freedom of Information Coalition (FOIC) stapt naar de Europese rechter
- 04-05-22Drie op de tien IT-beslissers: beveiliging klantdata laat te wensen over
- 21-04-22Kwart IT-beslissers vindt aandacht voor privacy overdreven
- 19-04-22RFO Netwerk Incident 17-04-2022
- 07-04-22Locatie dataopslag niet in top drie argumenten voor keuze cloudprovider
- 09-03-22The Hague Centre for Strategic Studies migreert dataplatform naar BIT NL Cloud
- 21-02-22BIT-MeetMe weer volledig open
- 17-12-21Wij werken gewoon thuis door
- 05-11-21Mond- en neusmasker vanaf 6 november bij BIT verplicht
Overlast door DDoS-aanval
29-12-2021 11:42:21
- 29-12-2021 15:00:21
Status:
opgelost
Om 11.42 uur is er een DDoS-aanval gestart naar een klant van BIT. Deze aanval is met succes na ongeveer een minuut gemitigeerd, maar zal tot enige overlast voor andere klanten hebben gezorgd.
Update geplaatst op 29-12-2021, 14.00
De gezette more-specific route werd niet door alle partijen opgepikt waardoor een deel van het verkeer niet gemitigeerd werd. Inmiddels is dit wel het geval.
Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via 0318 648 688 of via support@bit.nl.
Update geplaatst op 29-12-2021, 14.00
De gezette more-specific route werd niet door alle partijen opgepikt waardoor een deel van het verkeer niet gemitigeerd werd. Inmiddels is dit wel het geval.
Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via 0318 648 688 of via support@bit.nl.