- 01-08-24BIT geeft kaarten weg voor F1 in Zandvoort
- 24-04-24Status.bit.nl in nieuw jasje!
- 12-04-24Nieuw bij BIT: GPU hosting
- 25-03-24BIT breidt netwerkconnectiviteit uit met aansluiting op NL-ix^2
- 13-03-24No More Leaks: Samenwerken tegen cybercriminaliteit
- 03-03-24Geen verandering twee jaar na invoering sancties tegen Russische media: FOIC roept (wederom) op tot einde van ondemocratische censuur
- 29-01-24Onzichtbare upgrades
- 16-01-24BIT's Wido Potters wint Felipe Rodriquez Award voor inzet voor privacy
- 10-01-24BIT en partners zetten de koers voor een gedecentraliseerde Europese cloud met ECOFED-project
- 02-01-24Onze eigen stroom inkopen: de resultaten van 2023
Beperkte temperatuurverhoging BIT-2A
10-03-2022 10:41:21
- 10-03-2022 11:30:00
Status:
opgelost
Het reguliere stroomnet in Ede is uitgevallen. De datacenters draaien op noodstroomvoorziening. Na de schakeling naar de noodstroomvoorziening is gebleken dat een aantal downflowunits in BIT-2A niet goed draait. Medewerkers hebben dit in onderzoek. Als gevolg van deze storing loopt de temperatuur in BIT-2A beperkt op.
Volg de incidentmelding op onze website voor updates inzake dit incident.
Update geplaatst om 11.08
Na het wegvallen van netspanning schakelen alle systemen automatisch naar aggregaatspanning. Eén van de drie velden schakelde echter niet correct waardoor één derde van de downflowunits niet gevoed werd. Nadat er handmatig geschakeld werd, waren alle downflowunits weer in bedrijf en liep de temperatuur weer terug. De netspanning viel rond 10.25 uur weg, rond 10.42 uur is er handmatig geschakeld. De leverancier is ingeschakeld om op locatie de onjuiste schakeling verder te onderzoeken.
Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via +31 (0)318 648 688 of via support@bit.nl.
Volg de incidentmelding op onze website voor updates inzake dit incident.
Update geplaatst om 11.08
Na het wegvallen van netspanning schakelen alle systemen automatisch naar aggregaatspanning. Eén van de drie velden schakelde echter niet correct waardoor één derde van de downflowunits niet gevoed werd. Nadat er handmatig geschakeld werd, waren alle downflowunits weer in bedrijf en liep de temperatuur weer terug. De netspanning viel rond 10.25 uur weg, rond 10.42 uur is er handmatig geschakeld. De leverancier is ingeschakeld om op locatie de onjuiste schakeling verder te onderzoeken.
Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via +31 (0)318 648 688 of via support@bit.nl.