- 22-05-23BIT koopt energie in op dagmarkt en realiseert zo gunstige prijs
- 17-05-23Verbeter de wereld, begin met een carport
- 20-04-23RFO incident 14-04-2023
- 15-04-23Storage incident vrijdag 14 april, gepubliceerd op www.bit.org
- 30-03-23BIT één van de drie test-clouds in Structura-X project
- 22-03-23Just Enter IT: Word jij onze nieuwe Support Engineer?
- 17-03-23BIT-2A upgrade: Nieuwe koelmachines
- 30-12-22Wijziging stroomtarieven en portal updates
- 25-11-22BIT Friday
- 21-09-22BIT levert restwarmte aan Warmtebedrijf Ede
Netwerkonderbreking
26-08-2022 13:34:33
- 26-08-2022 14:15:59
Status:
opgelost
Rond 13.30 uur is er een verstoring in ons netwerk ontstaan. Impact en oorzaak zijn nog in onderzoek.
Update geplaatst op 26-08-2022, 13.55u
Engineers van BIT detecteren een loop die vanuit een klantnetwerk ontstond en voeren corrigerende maatregelen uit, waarna het netwerk stabiliseerd. De loop zorgde ervoor dat een tweetal verbindingen naar de core routers waarover verkeer van een beperkt deel van de diensten van BIT (klanten-netwerken en virtual machines) getransporteerd wordt overbelast werden. Deze diensten waren hierdoor verminderd bereikbaar. Aanvullend onderzoek wordt uitgevoerd om te bepalen waarom maatregelen om loops te voorkomen niet afdoende gewerkt hebben. De poorten van de klant waarop de loop ontstond blijven tot dit helder is uitgeschakeld.
Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via +31 (0)318 648 688 of via support@bit.nl.
Update geplaatst op 26-08-2022, 13.55u
Engineers van BIT detecteren een loop die vanuit een klantnetwerk ontstond en voeren corrigerende maatregelen uit, waarna het netwerk stabiliseerd. De loop zorgde ervoor dat een tweetal verbindingen naar de core routers waarover verkeer van een beperkt deel van de diensten van BIT (klanten-netwerken en virtual machines) getransporteerd wordt overbelast werden. Deze diensten waren hierdoor verminderd bereikbaar. Aanvullend onderzoek wordt uitgevoerd om te bepalen waarom maatregelen om loops te voorkomen niet afdoende gewerkt hebben. De poorten van de klant waarop de loop ontstond blijven tot dit helder is uitgeschakeld.
Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via +31 (0)318 648 688 of via support@bit.nl.