- 01-08-24BIT geeft kaarten weg voor F1 in Zandvoort
- 24-04-24Status.bit.nl in nieuw jasje!
- 12-04-24Nieuw bij BIT: GPU hosting
- 25-03-24BIT breidt netwerkconnectiviteit uit met aansluiting op NL-ix^2
- 13-03-24No More Leaks: Samenwerken tegen cybercriminaliteit
- 03-03-24Geen verandering twee jaar na invoering sancties tegen Russische media: FOIC roept (wederom) op tot einde van ondemocratische censuur
- 29-01-24Onzichtbare upgrades
- 16-01-24BIT's Wido Potters wint Felipe Rodriquez Award voor inzet voor privacy
- 10-01-24BIT en partners zetten de koers voor een gedecentraliseerde Europese cloud met ECOFED-project
- 02-01-24Onze eigen stroom inkopen: de resultaten van 2023
Netwerkonderbreking
26-08-2022 13:34:33
- 26-08-2022 14:15:59
Status:
opgelost
Rond 13.30 uur is er een verstoring in ons netwerk ontstaan. Impact en oorzaak zijn nog in onderzoek.
Update geplaatst op 26-08-2022, 13.55u
Engineers van BIT detecteren een loop die vanuit een klantnetwerk ontstond en voeren corrigerende maatregelen uit, waarna het netwerk stabiliseerd. De loop zorgde ervoor dat een tweetal verbindingen naar de core routers waarover verkeer van een beperkt deel van de diensten van BIT (klanten-netwerken en virtual machines) getransporteerd wordt overbelast werden. Deze diensten waren hierdoor verminderd bereikbaar. Aanvullend onderzoek wordt uitgevoerd om te bepalen waarom maatregelen om loops te voorkomen niet afdoende gewerkt hebben. De poorten van de klant waarop de loop ontstond blijven tot dit helder is uitgeschakeld.
Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via +31 (0)318 648 688 of via support@bit.nl.
Update geplaatst op 26-08-2022, 13.55u
Engineers van BIT detecteren een loop die vanuit een klantnetwerk ontstond en voeren corrigerende maatregelen uit, waarna het netwerk stabiliseerd. De loop zorgde ervoor dat een tweetal verbindingen naar de core routers waarover verkeer van een beperkt deel van de diensten van BIT (klanten-netwerken en virtual machines) getransporteerd wordt overbelast werden. Deze diensten waren hierdoor verminderd bereikbaar. Aanvullend onderzoek wordt uitgevoerd om te bepalen waarom maatregelen om loops te voorkomen niet afdoende gewerkt hebben. De poorten van de klant waarop de loop ontstond blijven tot dit helder is uitgeschakeld.
Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via +31 (0)318 648 688 of via support@bit.nl.