- 18-02-21RFO netwerk incident
- 17-02-21Netwerk incident - www.bit.nl niet bereikbaar
- 22-01-21Avondklok: Datacenters 24/7 bereikbaar en remote hands en brains mogelijk
- 30-11-20Mond- en neusmasker vanaf 1 december bij BIT verplicht
- 08-10-20Dringend advies dragen van mond- en neusmasker binnen de datacenters van BIT
- 03-09-20Dashboards voor load balancing en Jitsi beschikbaar in klantenportal
- 14-08-20Uitmarkt Ede | Online op vrijdag 28 augustus
- 11-08-20SLA Addendum Colocatie BIT-1 en BIT-2 gewijzigd
- 04-08-20BIT ondertekent intentieverklaring
- 30-06-20Aangepaste richtlijnen bij bezoek aan BIT
Incident rapport netwerk 7 maart 2016
08-03-2016 14:15:05
Het incident rapport van het netwerk incident van maandag 7 maart 2016 is hier beschikbaar. In het rapport wordt een tijdlijn gegeven van de gebeurtenissen, er wordt een analyse gedaan van de oorzaak en de vervolgstappen worden benoemd.
Mocht u vragen hebben over deze storing of het incident rapport, neemt u dan telefonisch contact op met onze afdeling Customer Care op 0318-648688 of via email: support@bit.nl.