- 22-03-23Just Enter IT: Word jij onze nieuwe Support Engineer?
- 17-03-23BIT-2A upgrade: Nieuwe koelmachines
- 30-12-22Wijziging stroomtarieven en portal updates
- 25-11-22BIT Friday
- 21-09-22BIT levert restwarmte aan Warmtebedrijf Ede
- 14-09-22Ruim helft organisaties kijkt naar duurzaamheid in keuze voor datacenter of cloudprovider
- 17-08-22Grand Prix Radio kiest voor betrouwbare hosting van radio-automatisering bij datacenter BIT
- 10-08-22Helft IT-beslissers gaat bij keuze voor nieuwe cloudleverancier voor grote naam
- 21-07-22Ruim een derde van IT-beslissers wil overstap maken naar Europees cloudplatform
- 30-06-22Eén op de vijf IT-beslissers heeft weinig vertrouwen in databescherming en privacy in de cloud
Incident report network March 7, 2016
08-03-2016 14:42:13
The incident report from the network incident on Monday, March 7th 2016 is available here. The report provides a timeline of events, an analysis is made of the cause and next steps are appointed.
For any questions relating to this RFO, you can contact our customer care department on + 31 (0)318 648 688 or support@bit.nl.