- 30-11-20Mond- en neusmasker vanaf 1 december bij BIT verplicht
- 08-10-20Dringend advies dragen van mond- en neusmasker binnen de datacenters van BIT
- 03-09-20Dashboards voor load balancing en Jitsi beschikbaar in klantenportal
- 14-08-20Uitmarkt Ede | Online op vrijdag 28 augustus
- 11-08-20SLA Addendum Colocatie BIT-1 en BIT-2 gewijzigd
- 04-08-20BIT ondertekent intentieverklaring
- 30-06-20Aangepaste richtlijnen bij bezoek aan BIT
- 15-06-20Uw bijeenkomst of event organiseren in BIT-MeetMe
- 26-05-20Uptime datacenter BIT cruciaal voor kwaliteit van diensten Missing Piece
- 30-04-20Sensing Clues redt wilde dieren mede dankzij uptime datacenter BIT
Update: incident rapport netwerk 7 maart 2016
11-03-2016 16:21:54
Op dinsdag 8 maart publiceerden wij een incident rapport van het netwerk incident van maandag 7 maart 2016. Er is nu een bijgewerkte versie van het incident rapport beschikbaar waarin de vervolgstappen nader ingevuld worden. Het bijgewerkte rapport is hier beschikbaar.
Mocht u vragen hebben over deze storing of het incident rapport, neemt u dan telefonisch contact op met onze afdeling Customer Care op 0318-648688 of via email: support@bit.nl.