- 22-03-23Just Enter IT: Word jij onze nieuwe Support Engineer?
- 17-03-23BIT-2A upgrade: Nieuwe koelmachines
- 30-12-22Wijziging stroomtarieven en portal updates
- 25-11-22BIT Friday
- 21-09-22BIT levert restwarmte aan Warmtebedrijf Ede
- 14-09-22Ruim helft organisaties kijkt naar duurzaamheid in keuze voor datacenter of cloudprovider
- 17-08-22Grand Prix Radio kiest voor betrouwbare hosting van radio-automatisering bij datacenter BIT
- 10-08-22Helft IT-beslissers gaat bij keuze voor nieuwe cloudleverancier voor grote naam
- 21-07-22Ruim een derde van IT-beslissers wil overstap maken naar Europees cloudplatform
- 30-06-22Eén op de vijf IT-beslissers heeft weinig vertrouwen in databescherming en privacy in de cloud
Update: incident report network March 7, 2016
11-03-2016 16:21:56
On Tuesday, March 8th, we published an incident report from the network incident of Monday, March 7th 2016. There is now an updated version of the incident report available in which the next steps are further filled in. The updated report is available here.
For any questions relating to this RFO, you can contact our customer care department on + 31 (0)318 648 688 or support@bit.nl.