- 22-01-21Avondklok: Datacenters 24/7 bereikbaar en remote hands en brains mogelijk
- 30-11-20Mond- en neusmasker vanaf 1 december bij BIT verplicht
- 08-10-20Dringend advies dragen van mond- en neusmasker binnen de datacenters van BIT
- 03-09-20Dashboards voor load balancing en Jitsi beschikbaar in klantenportal
- 14-08-20Uitmarkt Ede | Online op vrijdag 28 augustus
- 11-08-20SLA Addendum Colocatie BIT-1 en BIT-2 gewijzigd
- 04-08-20BIT ondertekent intentieverklaring
- 30-06-20Aangepaste richtlijnen bij bezoek aan BIT
- 15-06-20Uw bijeenkomst of event organiseren in BIT-MeetMe
- 26-05-20Uptime datacenter BIT cruciaal voor kwaliteit van diensten Missing Piece
Incident rapport netwerk 17 mei 2016
19-05-2016 10:33:16
Op dinsdag 17 mei ondervonden wij een verstoring van het netwerk. Er is nu een incident rapport beschikbaar waarin een analyse van de oorzaak gepubliceerd wordt en vervolgstappen benoemd worden. Het rapport is hier beschikbaar.
Mocht u vragen hebben over deze storing of het incident rapport, neemt u dan telefonisch contact op met onze afdeling Customer Care op 0318-648 688 of via e-mail: support@bit.nl.