Netwerkstoring

Netwerkstoring

14-03-2018 15:26:18
Status: opgelost

Op dit moment ondervinden wij problemen in ons netwerk. De oorzaak van dit probleem wordt op dit moment onderzocht.

Volg de incidentmelding op onze website voor updates inzake dit incident.


Update geplaatst op 14-03-2018, 15.50

De onderbreking werd veroorzaakt doordat de routing daemons op onze beide corerouters gelijktijdig zijn gecrasht. Wij schieten een hoge prioriteitscase in bij de leverancier van onze routers.

Op dit moment zien wij geen onderbrekingen meer in ons netwerk.


Update geplaatst op 14-03-2018, 17.30

Er is een case aangemaakt bij onze leverancier met hoge prioriteit.

Er volgt nog een RFO van deze storing, die wij via de gebruikelijke weg zullen publiceren

Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via +31 (0)318 648 688 of via support@bit.nl.


Update geplaatst op 16-03-2018, 11.33
De RFO voor het netwerkincident van 14 maart 2018 is hier beschikbaar. Mocht u naar aanleiding van deze RFO vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met onze afdeling customer care via 0318-648688 of support@bit.nl.