- 30-06-22Eén op de vijf IT-beslissers heeft weinig vertrouwen in databescherming en privacy in de cloud
- 27-05-22Update RFO netwerk incident 17-04-2022
- 23-05-22Freedom of Information Coalition (FOIC) stapt naar de Europese rechter
- 04-05-22Drie op de tien IT-beslissers: beveiliging klantdata laat te wensen over
- 21-04-22Kwart IT-beslissers vindt aandacht voor privacy overdreven
- 19-04-22RFO Netwerk Incident 17-04-2022
- 07-04-22Locatie dataopslag niet in top drie argumenten voor keuze cloudprovider
- 09-03-22The Hague Centre for Strategic Studies migreert dataplatform naar BIT NL Cloud
- 22-02-22Vier op de tien IT-beslissers weten niet wat cloudprovider doet aan databeveiliging
- 21-02-22BIT-MeetMe weer volledig open
Aangepaste maatregelen BIT wegens coronavirus
In een eerder nieuwsbericht heeft u kunnen lezen welke hygiënische maatregelen wij treffen om verdere verspreiding van het coronavirus te beperken. Gezien de ontwikkelingen hebben wij deze maatregelen verder aangescherpt. Maatregelen waarmee wij verspreiding nog verder willen inperken en het gewenste niveau van onze dienstverlening willen borgen. Hieronder kunt u lezen welke aanpassingen dit zijn. Deze aangescherpte maatregelen gaan per direct in en blijven gelden tot minimaal 28 april 2020.
Nieuwe of aangescherpte maatregelen:
- Monteurs die werkzaamheden in zowel datacenter BIT-1 als BIT-2 moeten verrichten en die begeleid worden door onze datacenter engineers, dienen een uur verschil te hanteren in hun bezoek tussen deze twee locaties. Dit om datacenter engineers te beschermen tegen een mogelijke besmetting vanuit de andere locatie en wij beschikbaarheidsrisico’s lopen. Sinds vrijdag 13 maart werken onze mensen al in strikt gescheiden teams.
- Voor klanten zonder zelfstandige toegang tot onze datacenters geldt hetzelfde protocol. Zij mogen alleen met een uur verschil van datacenter BIT-2 naar BIT-1 en vice versa. Om dit uur te overbruggen bieden wij kosteloos remote hands aan om werkzaamheden uit te voeren.
- 90 procent van de medewerkers van BIT werkt sinds dinsdag 17 maart thuis.
Maatregelen die al van kracht waren:
- We beperken fysiek contact met klanten. Er wordt zoveel mogelijk gebruik gemaakt van conference calls en dergelijke.
- U dient opvolging te geven aan de hygiënische maatregelen zoals gesteld door het RIVM. Was regelmatig uw handen, hoest en nies in de binnenzijde van uw elleboog en gebruik papieren zakdoekjes.
- Wij dringen er op aan dat bezoekers met luchtwegklachten hun bezoek uitstellen of BIT inschakelen voor de werkzaamheden.
- De meeste hands-on werkzaamheden in het datacenter worden kosteloos door onze engineers uitgevoerd. Schakel BIT in zodat fysiek contact de komende weken beperkt blijft.
Ondanks dat het merendeel van onze medewerkers thuiswerkt, zijn wij gewoon bereikbaar via ons vaste nummer 0318 648 688. Vanzelfsprekend is het ook mogelijk om uw vragen te stellen of meldingen te doen via onze klantenportal of te richten aan info@bit.nl.
Meer informatie
Wilt u meer informatie over onze dienstverlening of de maatregelen die wij nemen ten aanzien van het coronavirus. Neemt u dan contact met ons op via 0318 648 688 of info@bit.nl
Zie ook initiatieven van BIT omtrent coronacrisis:
Conference call? Gebruik de (gratis) videoconferencetool meetme.bit.nl
BIT biedt klanten kosteloos dubbele bandbreedte aan