Netwerkonderbreking leaf-sw5.bit-2a

Netwerkonderbreking leaf-sw5.bit-2a

01-03-2023 15:32:30 - 01-03-2023 19:00:00
Status: opgelost

Er was zojuist een netwerkonderbreking op leaf-sw5.bit-2a. De precieze impact is nog in onderzoek.

Volg de incidentmelding op onze website voor updates inzake dit incident.


Update geplaatst op 01-03-2023, 16.30
Het probleem is ontstaan tijdens een debugsessie waardoor een linecard in leaf-sw5.bit-2a zichzelf resette. Dit had een korte onderbreking van ongeveer 5 minuten tot gevolg voor de klanten aangesloten op deze leaf switch en mogelijk een kortere onderbreking van sommige klanten die gerouteerd werden via jun1.bit-2a.
Update geplaatst op 01-03-2023, 17.27
Er zijn nog een klein aantal klanten die problemen ondervinden. Dit probleem is nog in onderzoek.
Update geplaatst op 01-03-2023, 18:15
Vanwege de aanhoudende problemen voor een aantal klanten zullen wij leaf-sw5.bit-2a volledig herstarten. De verwachting is dat na deze volledige herstart de routering naar behoren zal functioneren. Voorbereidingen voor deze herstart zijn nu gaande.
Update geplaatst op 01-03-2023, 18.52
De reboot van de switch heeft de problemen voor de beperkte set aan klanten die nog overlast ervaarden opgelost. De crash van vanmiddag had de switch met inconsistente routing en forwarding tabellen achter gelaten. Er zijn logs verzameld waarmee een case over de crash en de gevolgen ervan bij de vendor wordt aangemaakt.

Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via +31 (0)318 648 688 of via support@bit.nl.