- 05-02-24VDC en VM beheeromgeving kortstondig offline (opgelost)
- 11-10-23Onderbreking BIT-HOST4
- 17-09-23Verstoring CephFS storage
- 26-07-23Storing loadbalancer
- 04-07-23Een van de shared mysql servers tijdelijk onbereikbaar
- 13-04-23Kortstondige beperkte verhoging temperatuur serverruimtes
- 06-04-23Korte onderbreking webmail.bit.nl
- 01-03-23Netwerkonderbreking leaf-sw5.bit-2a
- 22-02-23Storing email platform
- 21-02-23IMAP email dienst verstoord
Router Frankfurt onbereikbaar
05-02-2019 08:27:08
- 05-02-2019 21:59:48
Status:
opgelost
Omstreeks 08.00u is onze router in Frankfurt op voor ons nog onverklaarbare wijze onbereikbaar geworden. Engineers van BIT hebben dit voorval in onderzoek.
Het wegvallen van de router kan voor een kortstondige onderbreking in de internetverbindingen hebben gezorgd.
Volg de incidentmelding op onze website voor updates inzake dit incident.
Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via +31 (0)318 648 688 of via support@bit.nl.
Update geplaatst op 05-02-2019, 10.34
De onderbreking is nog niet opgelost. De leverancier van deze verbinding is aan het onderzoeken wat de oorzaak kan zijn van de onderbreking.
Update geplaatst op 05-02-2019, 11.05
De leverancier van deze verbinding heeft bevestigd dat de link is onderbroken. Ze hebben technici op pad gestuurd voor onderzoek.
Update geplaatst op 05-02-2019, 17.15
De leverancier heeft de lokatie van de breuk vastgesteld. De glasvezelbreuk is veroorzaakt door graafwerkzaamheden. Inmiddels is er begonnen met herstelwerkzaamheden, maar deze zullen nog wel enige tijd kosten.
Update geplaatst op 05-02-2019, 21.37
Sinds 21.11 uur is de verbinding weer hersteld. Wij hebben echter nog geen bevestiging ontvangen van de leverancier dat de herstelwerkzaamheden afgerond zijn.
Update geplaatst op 05-02-2019, 21.59
Onze leverancier heeft bevestigd dat de herstelwerkzaamheden afgerond zijn.
Het wegvallen van de router kan voor een kortstondige onderbreking in de internetverbindingen hebben gezorgd.
Volg de incidentmelding op onze website voor updates inzake dit incident.
Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via +31 (0)318 648 688 of via support@bit.nl.
Update geplaatst op 05-02-2019, 10.34
De onderbreking is nog niet opgelost. De leverancier van deze verbinding is aan het onderzoeken wat de oorzaak kan zijn van de onderbreking.
Update geplaatst op 05-02-2019, 11.05
De leverancier van deze verbinding heeft bevestigd dat de link is onderbroken. Ze hebben technici op pad gestuurd voor onderzoek.
Update geplaatst op 05-02-2019, 17.15
De leverancier heeft de lokatie van de breuk vastgesteld. De glasvezelbreuk is veroorzaakt door graafwerkzaamheden. Inmiddels is er begonnen met herstelwerkzaamheden, maar deze zullen nog wel enige tijd kosten.
Update geplaatst op 05-02-2019, 21.37
Sinds 21.11 uur is de verbinding weer hersteld. Wij hebben echter nog geen bevestiging ontvangen van de leverancier dat de herstelwerkzaamheden afgerond zijn.
Update geplaatst op 05-02-2019, 21.59
Onze leverancier heeft bevestigd dat de herstelwerkzaamheden afgerond zijn.