- 05-02-24VDC en VM beheeromgeving kortstondig offline (opgelost)
- 11-10-23Onderbreking BIT-HOST4
- 17-09-23Verstoring CephFS storage
- 26-07-23Storing loadbalancer
- 04-07-23Een van de shared mysql servers tijdelijk onbereikbaar
- 13-04-23Kortstondige beperkte verhoging temperatuur serverruimtes
- 06-04-23Korte onderbreking webmail.bit.nl
- 01-03-23Netwerkonderbreking leaf-sw5.bit-2a
- 22-02-23Storing email platform
- 21-02-23IMAP email dienst verstoord
Switch leaf-sw4.bit-2b line card reset
21-11-2020 05:12:13
- 21-11-2020 05:45:47
Status:
opgelost
Omstreeks 04.34 uur is een 'line card' in leaf-sw4.bit-2b om nog onduidelijke redenen herstart. Dit heeft zeer waarschijnlijk voor een korte onderbreking in het internetverkeer geleid.
Engineers van BIT zijn met onderzoek bezig.
Update geplaatst om 05.34 uur
De herstart van de line card kwam voort uit een time-out in de hardware van deze switch. Na de herstart is de line card weer goed online gekomen en is de situatie weer normaal.
We zullen contact opnemen met onze leverancier om dit verder te laten onderzoeken.
Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via 0318 648 688 of via support@bit.nl.
Engineers van BIT zijn met onderzoek bezig.
Update geplaatst om 05.34 uur
De herstart van de line card kwam voort uit een time-out in de hardware van deze switch. Na de herstart is de line card weer goed online gekomen en is de situatie weer normaal.
We zullen contact opnemen met onze leverancier om dit verder te laten onderzoeken.
Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via 0318 648 688 of via support@bit.nl.