- 23-02-21Storing UMTS/4G/5G met vast IP
- 14-01-21Line card reset op leaf-sw3.bit-2b
- 31-12-20Overlast DDoS aanval
- 21-12-20Verstoring portal.bit.nl
- 21-11-20Switch leaf-sw4.bit-2b line card reset
- 07-10-20AMS-IX verstoringen
- 10-09-20Verminderde performance storage
- 22-08-20Statistieken in de BIT Portal niet beschikbaar
- 18-08-20BIT telefonisch niet bereikbaar
- 17-08-20portal.bit.nl niet beschikbaar
Switch leaf-sw4.bit-2b line card reset
21-11-2020 05:12:13
- 21-11-2020 05:45:47
Status:
opgelost
Vannacht, 21 november 2020 omstreeks 04.34u is een 'line card' in leaf-sw4.bit-2b om nog onduidelijke redenen herstart. Dit heeft zeer waarschijnlijk voor een korte onderbreking in het internetverkeer geleid.
Engineers van BIT zijn met onderzoek bezig.
Update geplaatst om 05.34u
De herstart van de line card kwam voort uit een time-out in de hardware van deze switch. Na de herstart is de line card weer goed online gekomen en is de situatie weer normaal.
We zullen contact opnemen met onze leverancier om dit verder te laten onderzoeken.
Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via +31 (0)318 648 688 of via support@bit.nl.
Engineers van BIT zijn met onderzoek bezig.
Update geplaatst om 05.34u
De herstart van de line card kwam voort uit een time-out in de hardware van deze switch. Na de herstart is de line card weer goed online gekomen en is de situatie weer normaal.
We zullen contact opnemen met onze leverancier om dit verder te laten onderzoeken.
Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via +31 (0)318 648 688 of via support@bit.nl.