Storing mobiel internet via het BIT APN

Storing mobiel internet via het BIT APN

24-05-2024 13:24:39 - 27-05-2024 08:30:01
Status: opgelost

Sinds 4.18 uur vanochtend is er een storing bij Vodafone gaande waardoor het niet mogelijk is gebruik te maken van mobiel dataverkeer via het APN van BIT. Klanten die de mobiel internetdienst via het APN van BIT afnemen worden hierdoor getroffen. De storing in onderzoek bij Vodafone.
Update geplaatst op 24-05-2024, 14.45
Omstreeks 14.36 zagen we meer verkeer via de interconnect met Vodafone verlopen. Het herstarten van mobiele apparaten waarmee wij getest hebben zorgde ervoor dat deze weer een werkende verbinding hadden via het BIT APN. Wij hebben echter nog geen bevestiging gehad vanuit Vodafone dat het probleem inderdaad verholpen is.
Update geplaatst op 27-05-2024, 08.30
We hebben geen terugkoppeling ontvangen vanuit Vodafone en hebben navraag gedaan. Afgelopen zaterdag was deze storing opgelost aldus Vodafone. We zien deze dienst weer meerdere dagen werken.

Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via +31 (0)318 648 688 of via support@bit.nl.