- 24-04-24Status.bit.nl in nieuw jasje!
- 12-04-24Nieuw bij BIT: GPU hosting
- 25-03-24BIT breidt netwerkconnectiviteit uit met aansluiting op NL-ix^2
- 13-03-24No More Leaks: Samenwerken tegen cybercriminaliteit
- 03-03-24Geen verandering twee jaar na invoering sancties tegen Russische media: FOIC roept (wederom) op tot einde van ondemocratische censuur
- 29-01-24Onzichtbare upgrades
- 16-01-24BIT's Wido Potters wint Felipe Rodriquez Award voor inzet voor privacy
- 10-01-24BIT en partners zetten de koers voor een gedecentraliseerde Europese cloud met ECOFED-project
- 02-01-24Onze eigen stroom inkopen: de resultaten van 2023
- 24-11-23BIT Friday 2023
Storing BIT netwerk
Rond 17.28 uur is er een storing in ons netwerk ontstaan. Onze engineers zijn bezig met het achterhalen van oorzaak en impact. Zodra meer bekend, melden we dat op onze site.
Update geplaatst op 28-04-2017, 17.46
Vanaf ~17.37 is het netwerk weer bereikbaar geworden.
Update geplaatst op 28-04-2017, 17.50
Er is nog impact voor VLAN's tussen Ede en Amsterdam die in BIT-2A uitkomen.
Update geplaatst op 28-04-2017, 18.06
De VLAN's worden nu weer terug gebracht.
Update geplaatst op 28-04-2017, 18.19
Alle VLAN's zijn weer beschikbaar.
Update geplaatst op 28-04-2017, 18.23
De storing is veroorzaakt door een storing aan een core-switch. Onze engineers zullen hier nader onderzoek naar verrichten en zodra daar meer over bekend is, wordt dat gemeld op onze site.
Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via +31 (0)318 648 688 of via support@bit.nl.
Update geplaatst op 01-05-2017, 17.36
De RFO voor het netwerk incident van 28 april 2017 is hier beschikbaar. Mocht u naar aanleiding van deze RFO vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met onze afdeling customer care via 0318-648688 of support@bit.nl.