- 24-04-24Status.bit.nl in nieuw jasje!
- 12-04-24Nieuw bij BIT: GPU hosting
- 25-03-24BIT breidt netwerkconnectiviteit uit met aansluiting op NL-ix^2
- 13-03-24No More Leaks: Samenwerken tegen cybercriminaliteit
- 03-03-24Geen verandering twee jaar na invoering sancties tegen Russische media: FOIC roept (wederom) op tot einde van ondemocratische censuur
- 29-01-24Onzichtbare upgrades
- 16-01-24BIT's Wido Potters wint Felipe Rodriquez Award voor inzet voor privacy
- 10-01-24BIT en partners zetten de koers voor een gedecentraliseerde Europese cloud met ECOFED-project
- 02-01-24Onze eigen stroom inkopen: de resultaten van 2023
- 24-11-23BIT Friday 2023
Router Frankfurt onbereikbaar
05-02-2019 08:27:08
- 05-02-2019 21:59:48
Status:
opgelost
Omstreeks 08.00u is onze router in Frankfurt op voor ons nog onverklaarbare wijze onbereikbaar geworden. Engineers van BIT hebben dit voorval in onderzoek.
Het wegvallen van de router kan voor een kortstondige onderbreking in de internetverbindingen hebben gezorgd.
Volg de incidentmelding op onze website voor updates inzake dit incident.
Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via +31 (0)318 648 688 of via support@bit.nl.
Update geplaatst op 05-02-2019, 10.34
De onderbreking is nog niet opgelost. De leverancier van deze verbinding is aan het onderzoeken wat de oorzaak kan zijn van de onderbreking.
Update geplaatst op 05-02-2019, 11.05
De leverancier van deze verbinding heeft bevestigd dat de link is onderbroken. Ze hebben technici op pad gestuurd voor onderzoek.
Update geplaatst op 05-02-2019, 17.15
De leverancier heeft de lokatie van de breuk vastgesteld. De glasvezelbreuk is veroorzaakt door graafwerkzaamheden. Inmiddels is er begonnen met herstelwerkzaamheden, maar deze zullen nog wel enige tijd kosten.
Update geplaatst op 05-02-2019, 21.37
Sinds 21.11 uur is de verbinding weer hersteld. Wij hebben echter nog geen bevestiging ontvangen van de leverancier dat de herstelwerkzaamheden afgerond zijn.
Update geplaatst op 05-02-2019, 21.59
Onze leverancier heeft bevestigd dat de herstelwerkzaamheden afgerond zijn.
Het wegvallen van de router kan voor een kortstondige onderbreking in de internetverbindingen hebben gezorgd.
Volg de incidentmelding op onze website voor updates inzake dit incident.
Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via +31 (0)318 648 688 of via support@bit.nl.
Update geplaatst op 05-02-2019, 10.34
De onderbreking is nog niet opgelost. De leverancier van deze verbinding is aan het onderzoeken wat de oorzaak kan zijn van de onderbreking.
Update geplaatst op 05-02-2019, 11.05
De leverancier van deze verbinding heeft bevestigd dat de link is onderbroken. Ze hebben technici op pad gestuurd voor onderzoek.
Update geplaatst op 05-02-2019, 17.15
De leverancier heeft de lokatie van de breuk vastgesteld. De glasvezelbreuk is veroorzaakt door graafwerkzaamheden. Inmiddels is er begonnen met herstelwerkzaamheden, maar deze zullen nog wel enige tijd kosten.
Update geplaatst op 05-02-2019, 21.37
Sinds 21.11 uur is de verbinding weer hersteld. Wij hebben echter nog geen bevestiging ontvangen van de leverancier dat de herstelwerkzaamheden afgerond zijn.
Update geplaatst op 05-02-2019, 21.59
Onze leverancier heeft bevestigd dat de herstelwerkzaamheden afgerond zijn.