- 24-04-24Status.bit.nl in nieuw jasje!
- 12-04-24Nieuw bij BIT: GPU hosting
- 25-03-24BIT breidt netwerkconnectiviteit uit met aansluiting op NL-ix^2
- 13-03-24No More Leaks: Samenwerken tegen cybercriminaliteit
- 03-03-24Geen verandering twee jaar na invoering sancties tegen Russische media: FOIC roept (wederom) op tot einde van ondemocratische censuur
- 29-01-24Onzichtbare upgrades
- 16-01-24BIT's Wido Potters wint Felipe Rodriquez Award voor inzet voor privacy
- 10-01-24BIT en partners zetten de koers voor een gedecentraliseerde Europese cloud met ECOFED-project
- 02-01-24Onze eigen stroom inkopen: de resultaten van 2023
- 24-11-23BIT Friday 2023
Onderhoud core routers
Onze leverancier heeft op basis van de verzamelde logs van het onderhoud van 13 april geprobeerd het probleem te analyseren. Met de informatie die hier uit voort is gekomen heeft onze leverancier opnieuw gevraagd om een aantal extra tests uit te voeren en hier de logs van te verzamelen. Tijdens deze tests zullen enkele onderbrekingen van verkeer binnen ons netwerk noodzakelijk zijn. Er wordt naar gestreefd de duur en impact van deze onderbrekingen tot een absoluut minimum te beperken, maar helaas is er geen andere manier om de oorzaak van dit probleem te traceren.
Onze excuses voor het ongemak dat dit kan opleveren. Mocht u vragen of opmerkingen hebben naar aanleiding van dit onderhoud, dan kunt u contact opnemen met de afdeling Customer Care via 0318 648 688 of via support@bit.nl.
Update geplaatst op 22-04-2016, 6:12
Dit onderhoud is succesvol uitgevoerd. Tijdens het onderhoud zijn delen van ons netwerk enkele malen gedurende maximaal een aantal minuten onbereikbaar geweest. Onze leverancier heeft een groot aantal tests uitgevoerd en logs verzameld. Op basis van de tests is het gelukt om de bron van de problemen te bepalen. Uit de verzamelde logs en debugging informatie hoopt de leverancier de exacte oorzaak van de problemen en de oplossing te kunnen bepalen.