- 24-04-24Status.bit.nl in nieuw jasje!
- 12-04-24Nieuw bij BIT: GPU hosting
- 25-03-24BIT breidt netwerkconnectiviteit uit met aansluiting op NL-ix^2
- 13-03-24No More Leaks: Samenwerken tegen cybercriminaliteit
- 03-03-24Geen verandering twee jaar na invoering sancties tegen Russische media: FOIC roept (wederom) op tot einde van ondemocratische censuur
- 29-01-24Onzichtbare upgrades
- 16-01-24BIT's Wido Potters wint Felipe Rodriquez Award voor inzet voor privacy
- 10-01-24BIT en partners zetten de koers voor een gedecentraliseerde Europese cloud met ECOFED-project
- 02-01-24Onze eigen stroom inkopen: de resultaten van 2023
- 24-11-23BIT Friday 2023
Storing ring switch BIT-2A
Sinds +/- 6.45 uur is er een storing op de ring-switch in BIT-2A. Deze switch wordt enkel gebruikt om klanten directe koperverbindingen aan te bieden tussen BIT-2A en BIT-1. Klanten die een dergelijke verbinding afnemen kunnen nu een grote hoeveelheid packetloss en als gevolg daarvan slecht functionerende verbindingen tussen BIT-2A en BIT-1 ondervinden.
Gezien de aard van de problemen en de overlast die dit oplevert voor klanten die een dergelijke verbinding afnemen zijn we genoodzaakt om de switch een reset te geven. Dit zal deze verbindingen tussen BIT-1 en BIT-2A voor enkele minuten onderbreken. We verwachten deze reset voor 7.30 uit te voeren.
Update geplaatst op 24-06-2016, 7.51 uur
De switch is spanningsloos gemaakt en weer opnieuw opgestart. Dit heeft de problemen verholpen, we zien geen foutmeldingen meer in de logs die op software-problemen wijzen en er is geen packetloss meer op verbindingen tussen BIT-1 en BIT-2A.
Het incident is opgelost. Heeft u vragen over dit incident, neem dan contact op met de afdeling Customer Care via +31 (0)318 648 688 of via support@bit.nl.